Så ligger det till !

2011-06-05 @ 22:19:14
Har inte varit så närvarande pga att det varit mkt som jag behövde göra klart innnan skolan slutade.. Sedan har jag sökt sommarjobb som en dåre verkligen och det enda jag fick var ju det i frankrike.. Men sen så ville de endast ge mig fickpeng tills dom fick se vad jag kunde.. Och eftersom jag går i skolan så är ju sommaren min enda chans i princip att tjäna pengar, så det blev inget med det heller.
Men när jag trodde att allt "hopp" var slut så kommer min mormor hem med ett stort leende på läpparna och sa att hon hade en överraskning till mig :P haha. Och så säger hon att hon fixat ett jobb åt mig .. Och så klart undrade jag ju vad det var. Och det var ett jobb på S-Blommor ! Snacka om att jag blev glad :D Så nu har jag jobbat i ca 1 vecka och det är faktiskt riktigt roligt kan jag säga, man får träffa en massa nya människor och vara ute i det underbara vädret.. ! Kan det bli bättre ? Så nu sitter jag här efter en riktigt härlig jobbdag och kollar in min fina bränna :P haha.
Och ja just det ! Nu har Tilda åkt till Irland för att jobba så nu ska hon vara borta i 6 månader, men men jag ska ju åka och hälsa på henne med hennes föräldrar så det blir ju inte så länge egentligen men det är själva grejen. Så igår var jag hemma hos henne tills ca 12 på natten för att få säga hej då till henne innan hon skulle åka :)!
Men men nu ska jag lyssna på lite Music och sedan lägga mig i min mysiga och mjuka säng :)!
Ha det gött !
Btw ! Här är en bild på min lilla älskling Lordi när han va bebis ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback